2018年7月7日 星期六

童裝樓上新店超好行! 馬莎嬰幼童裝大減價


講到童裝,馬莎的童裝無論款色或質量都一定有所保證。最近,馬莎童裝部正進行大減價,大部份嬰幼童裝重減至半價發售,不過,講到好行,應該是首推位於銅鑼灣時代廣場1座辦公大樓的CP值最高,事關該新店只售童裝外,且有啲款色未必喺其他分店搵到架,最重要係感覺好似行緊樓上舖一樣勝在夠靜,就算你一拖二、一拖三帶著小朋友都可以慢慢行,而家就趁住大減價,記得快啲去掃貨啦!

馬莎這間童裝專門店新開不久且夠靜夠隱蔽,裡面除咗服裝、連圖書、太陽帽或背囊都有,大家可以慢慢揀。

唔講唔知,大部份外套都只係百零蚊,重有好多唔同款色,出入冷氣地方最適合。


唔上咁,連冬天的厚身外套都有,而且$200有找,四個字:「又平又靚」,唔買真係對唔住阿仔阿囡。


除咗外套和冬裝,夏季的T恤、Legging都有,全部都係幾十蚊,且尺碼齊備。


泳衣都係$129起,同樣有好多款色比你揀;再襯埋隔離的帽仔、背囊,今個夏天游水必備。




沒有留言: